3 czerwca 2015


Jestem córką mojej Mamy. Jestem taka sama jak Ona. Pójdę spać o drugiej nad ranem bo piekę ciastka do przedszkola. Wstanę o szóstej żeby przygotwać śniadanie i ubrania na podróż. Mogę nosić je całą noc na rękach, aby lepiej oddychało im się bo mają katar. Będę układać klocki zanim wzejdzie słońce. Zrobię dla nich wszystko, tak jak moja Mama dla mnie.
Jestem córką mojej Mamy i nawet jeśli nazwiesz mnie kurą domową lub stwierdzisz, że poświęcam za dużo siebie dla swoich dzieci mogę Ci jedynie powiedzieć, że jestem szczęśliwa. Mówisz mi, że inne Matki tak nie robią i nie stawiają swoich dzieci na pierwszym miejscu. Ja nie jestem inną Matką, ja jestem taką jaką chce być. Chciałabym być dla moich córek takim rodzicem jak moja Mama i mój Tato dla mnie i mojego rodzeństwa. Mam największe szczęście na świecie, że mogę być Mamą.
Na okładce Magda, mama dwójki.   

- Agata Herbut


AMNMAG 05/15.
Czytaj dalej...

16 komentarzy:

  1. Podpisuję się pod każdym słowem.
    Jestem najszczesliwsza mogąc być mamą, patrząc jak rośnie, rozwija się i codziennie może więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marta Podbielska3 czerwca 2015 10:18

    ale piekna dziewczyna

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna modelka i piękny tekst, bardzo prawdziwy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie jest się spełniać w najlepszej roli na świecie :) Też kocham być Mamą :)))) i kocham swoje dziecko nad życie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam być kurą - zwał jak zwał... Sprzątnie & Gotowanie mnie kręci, podawanie mężowi kolacji pod nos - również - i mam gdzieś co kto na tO. Wyprawki to szkoły etc.. toŻe i jestem Happy :D Świetna FotA i ten cień OD rzęs... YeeaH ! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja bardzo chciałabym być mamą, tyle lat walki już za mną i niestety nie udało się... Podziwiam Was dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Emi, trzymam kciuki i mam nadzieję, że Twoje marzenie się spełni!: *

    OdpowiedzUsuń
  8. Marta, ja z tym podawaniem pod nos to tak średnio chyba, że on mi też podaje :)
    Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz rację Aga, to najlepsza rola jaką ja mogłam sobie wymarzyć.

    OdpowiedzUsuń
  10. No, Marta! Piękna, piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczęśliwi ludzie się uzupełniają, a w jaki sposób to już długi temat :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mądrę i wzruszające słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś wspaniałą mamą dla dziewczyn , wspaniałą żona i wspaniałą kobietą, która non stop się rozwija. Rodzice wspaniale Cie wychowali i na 100 % Ty wspaniale wychowasz swoje Skarby <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie powiedziane :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Rebellious lady13 czerwca 2015 13:06

    Rebellook <3 Pasujecie do siebie stylem, tak mi się wydaje.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...